POLITICA DE LIVRARE

COSTURILE DE LIVRARE

Cumpărați fără costuri de livrare la comenzi peste 800 RON!  Costul livrării pentru comenzile sub 800 RON este de 38 RON.

TIMP DE LIVRARE

Timpul standard de livrare este de la 2 la 10 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Comanda poate dura mai mult in cazul unei comenzi personalizata.

În cazul în care Clientul nu este găsit la adresa furnizată, Curierul va face două încercări de a contacta clientul, după care comanda va fi returnată la Vânzător, care va rambursa prețul acesteia (dacă a fost plătit), în conformitate cu prevederile Termenilor și condițiilor de utilizare a magazinului online.

MODALITĂȚI DE LIVRARE

În magazinul online zinafashion.ro puteți alege ca metoda de livrare:

Livrarea prin curier, la adresa indicată de dvs. pentru comenzile de peste 800 RON, livrarea este gratuită; Livrarea comenzilor sub 800 RON va costa 38 RON.

Curierul efectuează livrările în zilele lucrătoare, de obicei între orele 8:00 și 18:00;

În cazul unei probleme cu livrarea coletelor, curierul încearcă de obicei să contacteze clientul prin telefon;

Dacă achiziționați mai multe produse într-o singură tranzacție, produsele comandate vă pot fi trimise în mai multe transporturi/colete, în funcție de valoarea comenzii dvs. achitând o singură dată tariful de livrare.

POLITICA DE RETUR

Produsele achizitionate de pe magazinul online www.zinafashion.ro se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate.Clientul se obliga sa notifice www.zinafashion.ro prin trimiterea cererii de retur prin e-mail sau prin apel telefonic. În caz contrar www.zinafashion.ro poate refuza coletul conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorului Art. 9 Dreptul de retragere – “(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14. (2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:

  1. a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
  2. b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  4. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  5. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  6. f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

În ceea ce priveste produsele realizate la comanda, dupa preferintele Clientului, acesta se face pe deplin responsabil de aspectul final al produsului, cat si de marimea comandata, www.zinafashion.ro garantand calitatea produsului respectiv. Orice produs realizat la comanda care nu va fi ridicat de catre client sau refuzat din varii motive, va duce la pierderea avansului achitat initial.

*Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 16– “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale urmatoarele: c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;…”

*Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 4 definitia aplicata pentru aceste produse este „produse realizate conform specificatiilor clientului – orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza optiunilor individuale sau a deciziei clientului”

În cazul produsului realizat la Comanda, dupa specificatiile Clientului, care nu se potriveste ca marime, acesta poate fi inlocuit cu alt produs IDENTIC, insa alta marime.

Returnarea Produselor aflate la reducere

Produsele la reducere care au fost comandate si nu sunt potrivite ca marime pentru persoana care le-a comandat pot fi inlocuite ca marime numai in cazul in care clientul doreste sa le comande la pret intreg, altfel clientul va primii banii inapoi pe marimea comanda NU alta marime in schimb.

Produsele trebuie returnate in ambalajul original.

Produsele comandate de pe magazinul online www.zinafashion.ro NU pot fi returnate/inlocuite in urmatoarele cazuri:

  • produsele ce prezinta semne de utilizare (urme de purtare, miros, rupturi, piele uzata/zgariata,cute de purtare, etc);
  • produsul nu se afla in ambalajul original;
  • produsului ii lipsesc documentele de insotire;
  • produsului ii lipsesc accesoriile de care era insotit in ambalajul original;
  • produsele care prin natura lor nu pot fi returnate (Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 16 punctul e) „furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”);

Clientul trebuie sa precizeze in scris informatiile necesare pentru validarea Returului, dupa cum urmeaza:

  • Data expedierii coletului;
  • Numarul Comenzii;
  • Motivul Returului;
  • Imagine cu defectul sesizat;

Nota: Cheltuielile directe de returnare a produselor revin in sarcina clientului, conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 14 Obligatiile consumatorului în cazul retragerii (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor ….. “. Coletele returnate cu plata expeditiei la destinatar (www.zinafashion.ro) nu vor fi ridicate.

RETURNAREA BANILOR/CONTRAVALORII PRODUSULUI

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art.13 Obligatiile care revin profesionistului în cazul retragerii „Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, fara întârziere nejustificata si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.” www.zinafashion.ro se obliga sa ramburseze in termen de 14 zile banii aferenti produselor returnate, prin transfer bancar.

Restituirea banilor se face dupa primirea coletului returnat si constatarea respectarii detaliilor si conditiilor.

ATENTIE!: NU se accepta coletele retur cu ramburs sau plata transportului la destinatar!

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport si taxele interbancare. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.